Log in
Log in

Levering en retourneren


LEVERING 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer je vandaag bestelt zullen wij je bestelling met bekwame spoed docht uiterlijk binnen 14 dagen overgedragen aan de vervoerder. Kies je voor PostNL dan ontvang na overhandiging aan de vervoerder je het pakket dus na 2 werkdagen. De bestelling wordt overgedragen aan het PostNL verzendpunt van maandag tot en met vrijdag.  Bestel je op vrijdag, zaterdag of zondag dan is maandag de eerste dag dat wij je bestelling aan PostNL kunnen overdragen. Je pakket zal dan in de meeste gevallen dinsdag geleverd worden.  PostNL levert in de meeste gevallen binnen 24 uur na verzending. Een bestelling hoeft helaas niet per definitie direct de volgende dag aan te komen. Wij zullen er echter wel alles aan doen om de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, helaas kunnen we geen invloed uitoefenen op de transporteur. *LET OP: bij een voorverkoop/presale van een product kan er pas geleverd worden wanneer deze binnen zijn. Dit wordt duidelijk vermeld als dit het geval is. Houd de mailings in de gaten voor een leverdatum.


Wat zijn de bezorgkosten?

Om er voor te zorgen dat de bestelling goed overkomen versturen wij speciaal met behulp van flespakket bezorgdienst. Zij zijn gespecialiseerd in het vervoeren van flessen en kunnen aan de deur vragen naar een identiteitsbewijs. De bezorgkosten worden duidelijk in het afrekenproces vermeld.


Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Omdat er niets met jouw mooie bieren mag gebeuren verpakken wij je bestelling heel zorgvuldig. Wij zorgen ervoor dat je bestelling tegen een stootje kan.


Kan ik een ander levermoment kiezen?

Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om je bestelling op een andere dag te leveren. Je kunt hiermee een bezorgmoment tot een week in de toekomst kiezen. Wij raden je aan om een leverdatum te kiezen zo dichtbij mogelijk. Door drukte kan het zijn dat een leverdatum niet meer beschikbaar is, deze kan dan niet geselecteerd worden in de check-out.


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Direct nadat je je bestelling hebt afgerond ontvang je van ons een bevestiging van je bestelling. Wanneer je bestelling verwerkt is ontvang je nog een verzendmail. Hiermee kun je zien waar je biertjes zich bevinden en wanneer je ze aan de deur kan verwachten.


Ik heb een fout gemaakt met het afleveradres! Kan ik dit nog aanpassen?

Over het algemeen is het niet mogelijk om het afleveradres na plaatsing van de bestelling aan te passen. Dat heeft ermee te maken dat het magazijn zo snel mogelijk begint met het verzamelen van jouw bestelling om deze op tijd voor je te kunnen uitsturen. Controleer daarom altijd goed welk adres je in invult. Mocht je toch merken dat je een foutje hebt gemaakt in het afleveradres, neem dan zo snel mogelijk contact op met info@bronsbier.nl. We kunnen niet garanderen dat we de gemaakte fout nog aan kunnen passen.


Kan ik mijn bieren direct na ontvangst openen?

Wij adviseren om je bieren na ontvangst minimaal 2 uur te laten staan, zo voorkom je een te hoge druk. Daarnaast wil je je bieren natuurlijk eerst op de gewenste temperatuur brengen.


Er is iemand jonger dan 18 jaar thuis, mag hij mijn bestelling aannemen?

Wij snappen dat het soms lastig plannen is om thuis te zijn om het moment van levering. Helaas mag en wil Brons Bier geen alcohol verkopen en leveren aan personen onder de 18 jaar. We hebben in de bestelprocedure verschillende leeftijdscontroles ingebouwd. Om te zorgen dat onze producten aan een meerderjarige worden overhandigd (en daarmee in lijn met wet- en regelgeving wordt gehandeld), kan de bezorger naar de leeftijd informeren en om legitimatie vragen. Als het pakket niet afgeleverd kan worden, wordt het teruggestuurd naar ons magazijn. Neem in dat geval contact op met de klantenservice.


Ik heb een product besteld wat geen alcohol bevat, kan mijn minderjarige kind het dan wel aannemen?

We begrijpen de vraag! Er is echter besloten om voor alle bestellingen dezelfde regels in te stellen, waardoor er geen verwarring en fouten gemaakt kunnen worden.


Het factuuradres klopt niet, kan ik dit aanpassen?

Het is helaas niet mogelijk om het factuuradres na bestelling aan te passen.


Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het is ook mogelijk om bestellingen op te halen in Eindhoven. Wanneer je een bestelling plaatst laten wij je weten wanneer je pakket klaar staat om afgehaald te worden.


Waarom is er geen bier verkrijgbaar in de webshop?

Waarschijnlijk omdat we op dit moment gewoon geen bier op voorraad hebben. Wij zijn een klein bedrijf met een beperkte productie. Blijf op de hoogte door je te abonneren op onze mailinglijst en we zullen je informeren zodra er nieuwe bieren te koop zijn.


RUILEN EN RETOURNEREN

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen. Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen. Op het moment dat u met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt.

Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht kunt u het product binnen uiterlijk 14 dagen aan ons retourneren, inclusief een mededeling, zoals het ingevulde modelformulier dat u een beroep doet op uw herroepingsrecht, naar:

Brons Bier

Juliusstraat 13

5621GB Eindhoven

Wij verzoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking volledig lichtdicht te retourneren.


Terugbetaling

In geval van een herroeping ontvangt u alle betalingen, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt. U draagt zelf de kosten voor de retourzending.


Uitsluiting herroepingsrecht

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:

Producten die naar uw specificatie gemaakt zijn;

Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals artikelen die zonder lichtdichte bescherming geleverd worden;

Voor producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden;

Zakelijke klanten.


Voorwaarden retourzendingen

Alle geretourneerde bieren moeten in volledig verkoopbare conditie zijn, met uitzondering van bieren die per ongeluk beschadigd geleverd zijn. Als de door jou geretourneerde bieren minder waard zijn geworden door onnodig gebruik of bij beschadiging, kunnen we een vergoeding voor deze schade inhouden op het bedrag dat we aan je terugbetalen.

We storten de betreffende bedragen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te zien terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald. Wij kunnen echter terugbetaling uitstellen totdat wij de producten hebben ontvangen of (indien eerder) wij van jou een bewijs van terugzending hebben ontvangen.


==

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)

Aan Brons Bier

Juliusstraat 13

5621GB Eindhoven

info@bronsbier.nl

Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede dat ik/wij* onze overeenkomt betreffende:

• de verkoop van de volgende goederen:

• de levering van de volgende digitale inhoud:

• de verrichting van de volgende dienst herroept/herroepen:

Besteld op* / Ontvangen op*:

Naam/Namen consument(en):

Adres consument(en):

Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend):

Datum:

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is


Je winkelmandje is leeg Ga verder
Winkelmandje
Subtotaal:
Korting 
Korting 
Bekijk gegevens
- +
Uitverkocht